Sunday, April 12, 2009

DAG DIG DUG ( Part 1 )

10.00pm-120409-Sunday Nite-Bdg-Indonesia

Dear ...

DEAR>>>
Thank's a lot for today. I feel so happy. Setelah sekian lama aku tidak pernah merasakannya lagi. Akhirnya kini aku mampu merasakannya? Benarkah ini rasa darimu, DEAR??

Dag Dig Dug.. Perasaan ini menyeimbangkan Logikaku.
Akhirnya ada juga yang mampu membuatku merasakan ini. Setelah 2 tahun merana di Penjara oleh Sang Penjahat Asli itu, dan berlanjut Dikekang oleh cinta suam-suam kukunya Si Bugss, membuatku akhirnya males, dan menutup hati.

AKU MERASAKAN DAG DIG DUG....
Perasaan yang telah sekian lama tidak pernah aku rasakan lagi.

Aku senang..

Terimakasih DEAR..
Untuk pertemuan kami.
Akhirnya DEAR pertemukanku juga dengannya, dan berkenalan. Setelah sekian lama aku hanya melihatnya dari kejauhan, namun kini aku dapat melihatnya dengan jelas.


Ophie Chien>>>

9 comments:

kak_ega_punya cerita said...

hip2 hura.. hip2 hura..

kayanya da yang hepi..... akhirnya hehe

sitoradostdaram said...

@ K'Ega : iya ka. baru kali ini bs ngerasain se dag dig dug nya di depan pria. mgkn krna aku yg mnyukainya kali y. smtra yg mnyukaiku saat ini, tdk mmpu mmbuatku dag dig dug-an.. heheheh

brown sugar said...

Halahhhhh...sebenarnya neh anak bukanne patah hati....sembari jalan lirak lirik kanan kiri....bak sekali dayung dua tiga pulo terlampui...
Kalo ga deg degan mati dung neng..:-p

J O N K said...

ehmmmmm,,, akhirnya dagdigdug dear juga nih phie hehehe,,, cepetan gebet biar kamu sembuh dari penyakit blablabla-nyah hehehe

Florence S Sihombing said...

j.a.d.i.a.n......
jadian.....
jadian.....
jadian.....
jadian..... :D

sitoradostdaram said...

@ Jonk : emg kamu pikir gw lg jth cinta?? cm perasaan berdebar sj. yg akhirnya aku rasakan lg.

@ Flo : sm aj ni anak, hahah.. jdian dari hongkong. la wong salaman aj bru kemrin. t4 dan tgl lahirnya sj tdk th. NO Hpnya pun tak thu. hahhahahh...

dwina said...

:h: syukurlah akhirnya kamu bisa happy sekarang moga berkelanjutan happy nya yah...

baca tentang hati bahagia di blog aku...moga kamu bisa merasa bahagia walaupun kamu lagi banyak masalah

salam keep on spirit

.PoetZ. said...

hihihihi... rada2 engga mudeng taPi aku turut senang dan berbahagia juga phie.. kapan traktirannya nih?? hehehehehe..

Unknown said...

tetap semangat mbak...semangat...!!!!!

Post a Comment

Te'amo>>>